Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Bannikov D$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Savchenko R. A. 
Rational altitude structure for placing the wind equipment in the conditions of Ukraine [Електронний ресурс] / R. A. Savchenko, D. О. Bannikov, I. I. Kyrpa // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_15
Для спостережень за вітром використовують спеціальне вітрове обладнання, яке має бути розміщено на певній висоті над поверхнею землі на протязі відносно невеликого терміну часу. Таке обладнання може переноситись із одного регіону місцевості в інший. Тому основною метою викладених у публікації досліджень є вибір та обгрунтування конструкції мобільної висотної споруди для розміщення вітрового обладнання в природно-кліматичних умовах України. Для досягнення поставленої мети спочатку обрано тип висотної споруди з можливих існуючих. Далі визначався характер дії природнокліматичних навантажень на ці споруди за чинними в Україні нормами. Після цього виконувався чисельний аналіз роботи висотних споруд методом скінчених елементів на базі програмного комплексу Ліра. Надана економічна оцінка доцільності застосування висотних споруд певного типу з урахуванням оренди земельної ділянки для їх розташування. За підсумками проведених досліджень слід констатувати, що для умов України найбільш раціональною мобільною висотною спорудою для розміщення вітрового обладнання на відносно короткий проміжок часу є сталева вежа. У порівнянні зі сталевою щоглою аналогічної висоти сумарна вартість її встановлення та експлуатації виявляється нижчою. Перехресна решітка для сталевих веж висотою порядку 50 - 60 м є більш раціональною, ніж напіврозкісна. При цьому її використання практично вдвічі зменшує вартість споруди. З урахуванням можливості транспортування найбільш ефективним слід вважати розподіл сталевої вежі на секції довжиною 8 - 10 м. Запропонована методика оцінки економічної ефективності вибору мобільної висотної споруди в залежності від природно-кліматичних умов місцевості. Відповідно до цієї методики визначено найбільш раціональний тип висотної споруди з урахуванням її мобільності. Застосування запропонованих підходів та рішень дозволяє скоротити на практиці проектування час, потрібний для розрахунків, а також більш обгрунтовано підходити до вибору конструктивних рішень висотних споруд.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.297 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Bannikov D. 
Analytical method for compiling and applying a ballast map for the traction unit PE2U [Електронний ресурс] / D. Bannikov, A. Radkevich // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(1). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(1)__2
В практиці експлуатації електровозів керування тягових агрегатів серії ПЕ2У досить часто, особливо в останні десятиріччя, виникає необхідність у різних видах ремонту і відновлення вже досить зношеного парку цих машин. У цьому випадку змінюється важливіший показник в роботі машини - розподіл мас, і відбувається розбалансування машини, яке може досягати 30 %. Подальша експлуатація такого електровозу призводить до зниження його тяги на 40 - 100 кН, скорочення строку служби ходової частини в середньому на 8 - 10 років, а також необхідності зниження швидкості машини під час експлуатації на 10 - 15 км/год. Завдяки відсутності належної нормативної бази та рекомендацій фахової літератури подібні балансувальні роботи виконуються фактично ітераційним шляхом із довільним розміщенням елементів баласту, що нерідко затягує строки робіт і призводить до їх неякісного виконання. Одним із можливих шляхів розв'язання подібної проблеми є розробка і впровадження спеціального теоретичного методу, який надає можливість аналітично обгрунтувати запропоновані конструктивно-технологічні рішення щодо розташування баласту електровозу керування тягового агрегату ПЕ2У. У цьому випадку баласт формується з окремих малорозмірних елементів, які укладаються рядами в наявні конструктивні полості несучої рами. В результаті складається так звана індивідуальна баластна карта для кожної машини. Підхід, що пропонується, включає 2 етапи розрахунків і надає можливість не тільки отримувати практично прийняті схеми розташування баласту, але й також суттєво скоротити кількість зважувань машини, необхідних для цього. Підхід апробовано на низці машин електровозів керування тягових агрегатів серії ПЕ2У в 2010 - 2012 рр. і його можна офіційно використати в спеціалізованій нормативній документації. Його практична погрішність не перевищую 3 % і обумовлена головним чином технологічними чинниками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 945.877 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Bannikov D. О. 
Outlooks of using DBN B.2.6-161:2017 "wooden structures" in design practice [Електронний ресурс] / D. О. Bannikov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 1. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_1_16
Із 01.02.2018 в практику проектування конструкцій із дерева введено нові державні норми ДБН В.2.6-161:2017. Вони замінюють використовувані донедавна норми ДБН В.2.6-161:2010, які, у свою чергу, були покликані замінити СНиП II-25-80. Мета роботи - звернути увагу розробників і потенційних користувачів норм ДБН В.2.6-161:2017 на суперечливі моменти, які викликають певні труднощі їх практичного застосування. Нагромаджений за час навчальної практики досвід роботи з нормативною літературою, а також наявні напрацювання під час проведення лабораторних занять зі студентами надали змогк проаналізувати нещодавно запроваджені норми ДБН В.2.6-161:2017 з практичної точки зору. У цілому введені в практику проектування нові норми є прогресивними як за своїм змістом, так і з точки зору використання. Проте наявні проблемні моменти в цих нормах, які розглянуті в даній роботі, можуть суттєво обмежувати можливість їх широкого практичного застосування. Аналіз зазначених норм виконано не тільки в частині оцінки якісних вимог та рекомендацій, а й з точки зору кількісної сторони питання. Практична значимість. Авторський досвід проведення розрахунків простих елементів та основних видів з'єднань за новими нормами ДБН В.2.6-161:2017 свідчить про те, що визначена для різних випадків несуча здатність виявляється нижчою в середньому в 1,5 - 3 рази у порівнянні зі старими нормами СНиП II-25-80. Із практичної точки зору така виявлена розбіжність означає, що вже збудовані конструкції можуть потребувати певного підсилення або реконструкції, а конструкції, які проектують, повинні мати більші несучі перерізи елементів і, відповідно, більшу несучу здатність і вагу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 907.045 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Kruhlikova N. G. 
Rational design of short-span industrial building roof for reconstruction conditions [Електронний ресурс] / N. G. Kruhlikova, D. О. Bannikov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 2. - С. 144-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.23 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Gaidaichuk V. 
Efficiency estimation of the shaped hot rolled steel product mix of India and Ukraine [Електронний ресурс] / V. Gaidaichuk, D. Bannikov, A. Radkevych, A. Muntian // Будівельні конструкції: теорія і практика. - 2019. - Вип. 4. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/budktp_2019_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.53 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Bannikov D. 
Development of dynamic integral evaluation method of technical state of one-section electric locomotive body [Електронний ресурс] / D. Bannikov, S. Yakovliev // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 1(7). - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_1(7)__8
На теперішній час одна з основних проблем, що виникає під час тривалої експлуатації односекційних електровозів (ОСЕ), пов'язана з необхідністю підтримання їх справного технічного стану. У цьому випадку нерідко визначальним аспектом є оперативне виявлення наявних дефектів і пошкоджень основних несучих конструктивних елементів (НКЕ) кузовів машин, а також недопущення їх розвитку в більш серйозні конструктивні відхилення. Мета досліджень - розробка спеціалізованого методу, що надає можливість виявити виникаючі в процесі експлуатації ОСЕ дефекти їх основних НКЕ кузовів на ранніх стадіях виникнення та розвитку. Даний метод динамічної інтегральної оцінки оснований на аналізі парційного динамічного спектра конструкції електровозу. За величиною відхилень від спектра по відношенню до теоретичного, отриманого на підставі моделювання методом скінченних елементів, є можливим встановити приблизний характер і місце розташування наявного пошкодження, особливо скритого типу. Отриманий у ході досліджень частотний спектр основних НКЕ кузовів ОСЕ є досить щільним і знаходиться в діапазоні частот до 20 Гц. Наявність пошкоджень знижує його значення, причому для найбільш розповсюджених у практиці експлуатації типів дефектів подібне зниження становить 25 - 30 %. Ефективність практичного застосування метода динамічної інтегральної оцінки проілюстровано на прикладі машини ДС3-008. Метод надав можливість виявити скрите пошкодження одного з елементів несучого каркасу передньої поверхні кабіни, не встановлене за стандартної процедури технічного обслуговування машини. Застосування методу динамічної інтегральної оцінки технічного стану для електровозів є доволі універсальним і може бути рекомендовано також і для інших одиниць залізничного рухомого складу. В практиці впровадження подібного підходу надасть можливість ефективно попереджувати розвиток аварійних ситуацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.351 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Rozumenko D. V. 
Dynamic properties of one-storey industrial building [Електронний ресурс] / D. V. Rozumenko, D. О. Bannikov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 1. - С. 138-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2020_1_14
Зараз в Україні зростає попит на повторне використання промислових будівель, які протягом певного часу не були в експлуатації. При цьому частими є випадки, коли нове технологічне обладнання передає на наявні конструкції значні динамічні навантаження протягом тривалого часу. Оскільки дані щодо динамічних властивостей виробничих будівель на сьогодні практично відсутні, основною метою нашого дослідження є оцінка власних динамічних характеристик одноповерхової виробничої будівлі. Для досягнення поставленої мети необхідно було спочатку обрати тип виробничої будівлі, який є доволі розповсюдженим для сформульованих умов можливості повторного використання. За таку будівлю було взято одноповерхову трипрогонову неопалювану виробничу будівлю (прогони 15 + 15 + 6 м) зі сталевим несучим каркасом. У ході досліджень варіювались перерізи основних несучих елементів, а також схеми їх з'єднання між собою. Розрахунки виконано методом скінченних елементів на базі проєктного комплексу Lira for Windows. Отримані частотні спектри власних динамічних характеристик основних несучих конструктивних елементів для виробничої будівлі р озглядуваного типу перебувають у діапазоні до 30 Гц. Одержано залежності для зміни цього діапазону для різних випадків проєктно-конструкторських рішень будівлі. Представлені в публікації результати досліджень дозволяють оцінити спектр власних динамічних характеристик одноповерхових багатопрогонов неопалюваних виробничих будівель із традиційним конструктивним рішенням сталевого каркасу. Отриманий діапазон власних динамічних характеристик виробничої будівлі розглядуваного типу виявляється доволі небезпечним для здоров'я людини. Найбільш несприятливою є форма коливань колон, яка фактично залучає до роботи весь конструктивний каркас. Тому в ході досліджень було розроблено та перевірено спеціальний спосіб стабілізації таких коливань "на основу" за допомогою гнучких канатів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 959.712 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Dubinchyk O. 
Geotechnical analysis of optimal parameters for foundations interacting with loess area [Електронний ресурс] / O. Dubinchyk, D. Bannikov, V. Kildieiev, V. Kharchenko // Геотехнічна механіка. - 2020. - Вип. 153. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2020_153_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського